Serwisy strimingowe to dosyć przebiegłe twory, dzięki nim można szybko wypromować swoją muzykę, mankament jest taki, że trzeba widzieć jak to dobrze zrobić 🙂
W tym wpisie opowiem Wam o co chodzi z pre-save i dlaczego tak nam na tym zależy. Link pre-save taki jak ten https://adm.ffm.to/CoastPatroLiveGotYou otrzymujemy od naszego wydawcy (czyli @Agora Digital Music) jeszcze przed premierą singla. Ma to na celu skupienie swoich fanów wokół premiery a także wskazanie serwisom strimingowym czy warto promować dany numer (dużo kliknięć = lepszy zasięg). Jeśli numer ma dużo kliknięć w pre-save to piosenka Coast Patrol taka jak „I’ve Got You” zaczyna nabierać wiatru w żagle, dociera do edytorów różnych playlist, a Ci edytorzy mogą ją dodać do danej playlisty i zwiększyć nasze szanse na liczbę odsłuchów. Poza edytorami na strimingach takich jak Spotify, Tidal, Apple Music, Deezer działają algorytmy, które sprawdzają do jakiego klimatu, gatunku dana piosenka pasuje i jeśli kwałek jest w targecie to zaczyna być lepiej promowany.
Po tak długim i męczącym tłumaczeni, chcieli byśmy Was bardzo prosić o pomoc w promocji naszej muzyki i o kliknięcia w nasz pre-save https://adm.ffm.to/CoastPatroLiveGotYou
Bardzo nam to pomoże i zwiększy zasięgi naszego numeru a co za tym idzie może będzie można posłuchać Coast Patrol na jakiejś fajnej playliście, być może nawet kiedyś wyświetlimy się na Wall Street.
Z góry dzięki za pomoc i do zobaczenia na koncertach 🙂